شرکت کاغد دیواری پارسیان آذین زند

يکشنبه 20 اسفند 1396
10:07
f.sa

شرکت پارسیان آذین زند با سال ها تجربه در امر دکوراسیون داخلی، واردات محصولات دکوراتیو، و درهای چوبی اقدام به فروش محصولات خود در فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری برای سهولت در خرید، نموده است.شرکت پارسیان آذین زند با تجربه ی سال ها فروش کاغذ دیواری ,نکاتی را برای انتخاب و خرید بهتر شما گردآوری کرده است


مهمترین نکته این است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.


هماهنگی نوع و مدل كاغذ ديواری با شكل چيدمان خانه نيز بسیار اهمیت دارد. به طور مثال برای خانه‌ای كه بسيار مدرن است بايد از كاغذ ديواری‌هايی ساده و با نقش و نگار كم استفاده كنيد و برای خانه‌هايی كه با مبلمان استيل و فرش‌های ابريشمی‌ چيدمان شده‌اند بايد كاغذ ديواری‌هايی سنگين با نقش و نگارهای برجسته به كار ببريد.


هنگام انتخاب کاغذ دیواری حواستان باشد که اگر طرح​های روی آن نزدیک به هم و در خطوط مرتب افقی و عمودی قرار داشته باشند، طرح موجود بر محیط اتاق غالب خواهد شد. پس اگر می​خواهید وسایل اتاق فوق بیشتر به چشم بیاید مراقب باشید از کاغذ دیواری با خصوصیاتی که ذکر شد استفاده نکنید.




بهتر است قبل از انتخاب و خرید کاغذ دیواری، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند تاثیر زیادی بر محیط می‌گذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.


در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده‌های چوب، خرده‌های فلز و موادی مثل پی‌وی‌سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش‌ها بیشتر است.


استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می شود.


برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.



نکته بسیار مهم که خیلی از مشتریان عزیز ما به شرکت مراجعه می کنند و خواهان چند رول اضافه از همان کاغذ دیواری که سال ها قبل خریداری کردند ولی ما شرمنده آن ها می شویم چون آن کاغذ دیواری دیگر موجود نمی باشد. ما به شما پیشنهاد می دهیم بهتر است چند رول کاغذ دیواری بیشتر خریداری کنید تا در صورت آسیب دیدگی کاغذ دیواری بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پارسیان آذین زند است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]